Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Karin - 3 februari 2009 06:04


 Nästan 10 minus idag oxo !!!

Att det ska bli en kanondag till med sol törs man väl knappt hoppas på, enligt lokalblaskans prognos grusas den illusionen ganska snabbt.

Jag har haft en knasig dröm inatt, den handlade om möss i vårt hus och naturligtvis hade mössen rävskabb.

De hade kliat sig så de var nästan nakna ................. stackarna.

Men de satt fint i fällan, muahaahahahahahaaa.


Idag ska jag på fotvård efter jobbet, det ska bli skönt. Jag är väl inte riktigt nöjd med den nya tjejen men ger henne en chans till.

Jag får väl ge mig ut på jakt efter en annan i värsta fall. Fotvårdare finns det ju gott om, minst sagt.


En massa att göra på jobbet, som vanligt och grabbarna är friska igen.

Så nu är det full fart som gäller tills nästa vända.


 Hopp in i duschen ....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards