Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Karin - 21 januari 2009 18:18


Örebropolisen tog verkligen tag i saken i samband med att en kvinna blev överfallen av hundar häromdagen. 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Vissa människor ska inte ha hund !!!!!

Här kan du läsa mera  HUNDÖVERFALL

Av Karin - 21 januari 2009 06:08


Åsså var det onsdag igen och mitten på arbetsveckan.

Idag förekom jag klockan ........... vaknade tio minuter innan den ljöd. Måste vara nått allvarligt fel !!!

Jag har suttit och läst några kvällar och eftersom det är spännande värre och slutet/upplösningen på boken är nära så har den varit svårt att släppa. Därför har det blivit några sena kvällar, då menar jag sena för min lekamen.

Jag brukar natta mig vid 10.30 för det mesta och nu har klockan blivit 11.30 nästan 12 innan jag kommit till ro.

Det brukar ju kännas av om man ändrar sina rutiner men hitills så har det gått obemärkt förbi. Men men det kanske kommer som ett stort bombnedslag och däckar mig.


Idag kommer det en massa sten igen !!! Det blir då till att pyssla med logistik under dagen, beroende när godset kommer till oss.

Portugalbilarna brukar ha i det närmaste blankslitna däck så vi får väl se om den tar sig hit i halkan.


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards