Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Karin - 14 januari 2009 21:58


Idag har det varit ett fantastiskt fint väder !!!

Sol sol sol .......... åsså går man inne nästan hela dagen. *svär en ramsa*

Vi fick i alla fall vår lunchprommis solbelyst !!!!

Just nu är det ett jäkla pissande på doggsen, de är värre än hanhundar.

Först kissar Basta åsså kissar Fixa på samma ställe, då måste ju Basta dit och kissa lite till och ser då Fixa det så måste ju hon släppa några droppar ännu en gång................ så kan de hålla på i evighet!!!!

Basta är på upphället med sitt löp nu men Fixa har inte satt igång.

Det skulle inte förvåna mig om hon börjar lagom tills Basta är färdig med sitt.

Fullt ös på jobbet så dagarna går iofs riktigt fort och tänk när jag klev ut vid fyratiden så var det skapligt ljust ute.

Nu har det tittats på Matador och jag har läst en stund efter det. Blir bara så satans trött när jag läser ........... nu hägrar sängen.


Gnattis

Av Karin - 14 januari 2009 05:59


 ..... skönt att veckorna rullar på fort just nu !!!

Desto fortare blir det helg igen ..........

Helgen som kommer ska vi vara barnbarnsvakt, deras päron ska på 40-årskalas, så boysen kommer på lördag för att sova över. Det blir skoj !!


Idag ska husse prova på min nya bekantskap L-O .

Husse har ju en del problem sedan en diskbråcksoperation, få se om L-O kan fixa till det.

Jag ska dit igen på måndag. Min onda arm är ond fortfarande men på ett annat sätt ......... som L-O sa att det skulle bli, så det är väl bara att se tiden an.


På jobbfronten är det full fart !!!

Idag kommer det en hel massa sten från Portugal igen. Vi lossar och lastar ut som vanligt, hej vad det går !!


Hopp in i duschen ........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards