Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Karin - 11 januari 2009 19:13


Känner mig helt bombad i huvvet idag !!!!

Jag har "lock för öronen" och det känns som om jag har jordens förkylning på G !!!! Så därför har jag tagit det lugnt hela dagen.

Skogsprommisen fick vi gå själva idag med eftersom husse fortfarande jagar kommuner. Det blåser en hel del idag och det är ganska många varmgrader ute. Vi tränade lite på slalombanan när vi kom hem och jag tycker att Fixa fixar den riktigt hyfsat nu. Få se om det blir träning i ridhuset nästa söndag ..........


Födelsedagskalaset hos sonhustrun blev lugnt och gemytligt. Med en supergod tårta till kaffet som vanligt !!! A-C är sååå himla duktig på att baka och fixa !

Barnbarnen hade fullt upp med sina kusiner på besök så det blev inte så mycket mys med dom idag. Det får vi ta igen en annan dag.


Jag har spenderat resten av em/kvällen i soffan med söndagskrysset och en god bok. Snart börjar ett av mina favoritprogram "Solens mat", ett måste bara så här på söndagskvällen. Ett måste är oxo en bra söndagsfilm, får zappa lite och kolla om det är något bra på gång ......


...... over and out !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards