Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Karin - 8 januari 2009 21:50


Så här var det   Mystikpåjobbet-del2


 ........ och här kommer fortsättningen !!!

Killarna höll koll på killen som kom tillbaka. Några av mina arbetskamrater kände igen killen som en riktig värsting i den lilla hålan där vi jobbar.

Nåväl, killen slänger in väskan i bilen och går därifrån IGEN.

Någon timma senare kommer han tillbaka med hunden, en tjej och en liten flicka. De hoppar in i bilen och åker .............


När jag kom till jobbet igår morse så står samma bil på andra sidan av vägen ute på ett grönområde. Bucklig och med sidorutan på förarsidan kraschad.

En av våra killar berättade att där hade den stått sedan i söndags kväll.

Då samme kille som ställde den hos oss gjort en vansinnesfärd i halkan, kört av vägen och landat där den fortfarande står. På vägen dit hade han kört ner en hel rad med postlådor oxo.

Folk/grannar hade sett detta och när killen sprang därifrån ..............

Polisen hade varit där och tittat senare på kvällen men något mer har inte hänt sedan dess.


Det ska bli kul att se hur länge den får stå kvar på det viset .........


 ...... NU går jag och knyter mig !!!!!!

Av Karin - 8 januari 2009 21:38


 .......... det kliar på vissa delar av kroppen så jag blir galen.

Det är så kallad "vinterklåda". Den uppstår alltid när det är kallt ute.

Ploppar upp på olika ställen och blir ett stort område med röda pipplor som kliar sååååå ända in iiiiiiiii ............

Jag smörjer och smörjer men det hjälper inte mycket. Har provat en massa duscholjor, bodylotions och gud vet vad men inget hjälper.

Frågade om råd en gång på apoteket och fick till svar att jag duschade för ofta !!!!!!????? Vaaaa ??????  

Jag måste ju bara duscha innan jag går till jobbet .............


Näää nu går jag knyter mig !!!!!

Här är en som redan lämnat in ..........


 


Hon tog över gästsängen när Hannah åkte ...........

Av Karin - 8 januari 2009 05:58


Vojne vojne ..........

Vad har han gjort med mig, min nya bekantskap ?????

Men ska det här få fart på kroppen igen så får jag väl stå ut.


Kylan biter sig kvar, nästan 10 minus idag oxo. De har lovat mer snö här idag, får väl se hur det blir med det, sist de lova snö blev det inget.

På morgonen idag ska jag till tandläkaren. Min onda tand har hållit sig lugn sedan jag sist var där, strax före jul. Så idag blir det avslutning på min rotfyllning !!!!

För övrigt så är det ju redan torsdag och det innebär förutom en arbetdag även anskaffning av föda.

Det blev ju bra det här med anpassningen tillbaka till vardagen.

På jobbet så är det mycket papper att ta reda på när vi kommer tillbaka efter en långledighet. Orderingången står ju inte still fast vi har stängt. Fax och mail rullar på som vanligt, ungefär.

Rumstempen låg på 16 grader när jag kom igår morse, burrrrrrr .......

Elementen var nerdragna över helgerna för att ........ ?????????

Jag har aldrig varit med om något liknande ...............................


Nu till något roligare !!!

Sonhustrun fyller år idag, Födelsedagsfirandet blir på söndag. Tur det, jag lovade ju P att inte fira något i veckorna.

GRATTIS A-C på din dag!!!!!


Hopp in i duschen .....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards