Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Karin - 6 januari 2009 11:44


Är det så att vädret oxo har funderat på att gå tillbaka till den grå vardagen igen ???? Mer snö är på G enligt SMHI och det är väl iofs inga fel.

Vi har precis knatat runt i skogen med doggsen i blåsten. Så skönt att komma ut i friska luften ...........

Min hosta har börjat ge sig en smula och det verkar inte bli mer än så, konstiga förkylningar nu för tiden.

Idag går tvättmaskinen o tumlaren för fullt, det har inte blivit nån ordning med något nu när vi varit långlediga. Det känns ju t o m som en vanlig söndag idag !!!

Igår plockade jag undan en hel del julsaker och kastade ut granen, kvar blev nån adventsstake o stjärna men de åker till helgen som kommer.


Bror min fyller år idag så jag ska ringa och gratulera lite senare. Synd att han bor så långt bort numera annars hade varit en given fika där på em.

Det blir mycket fylla nu ett tag, i övermorgon fyller sonhustrun och i början av februari fyller syss och husses bror. Då blir det födelsedagsfika i alla fall, ja förutom hos syss då, lite långt att åka till Öland.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards