Alla inlägg den 17 september 2008

Av Karin - 17 september 2008 21:47


Så var det kurstillfälle nr.3

Fixa och jag kom tidigt som vanligt och gick en riktig prommis på en timma.

Idag har vi lärt oss "säcken" och "däcket", båda hindren funkade perfekt för den lilla Fixan. Matte var en aningens förvånad .........

På slutet byggs det en bana, för närvarande enbart med hopphinder och tunnlar och där ska vi köra jääääärnet !!!! Flitiga som vi kursare är så kör vi den två gånger oxo.

Fixa fixade alla hinder galant idag, det vi har att kämpa med är tiden och det är matte som springer för långsamt eller inte tillräckligt fort!!

Undra om jag överhuvudtaget kommer att kunna röra mig imorrn ????????


Kul att se vilken skillnad det kan vara på kursledare och kursledare. Inger och Åsa är helt suveräna !!!!!!


Släp in i bingen .........


Av Karin - 17 september 2008 21:36


Jag har antagit en utmaning av Sus !!!

Det är lite kul hur vi bloggare ofta tänker och tycker lika om sakr.

Denna idé slog mig vid det sista månadsskiftet, att ta foton med jämna mellanrum från en och samma vy. Jag tog en bild men kom mig aldrig för att lägga upp den på min blogg.

Men Sus fick igång mig idag ...........


Vy från mitt datafönster 20080901

 


Det kanske blir fler som hänger på .........

Av Karin - 17 september 2008 06:16


Jag fattar inte hur fort veckorna går egentligen!!!! Nästan lika fort som helgerna!?

Ikväll är det agilitykurs igen, kul kul.

Det som inte är så kul är att det ser ut som om det ska bli regn!!!

Visst har man bra kläder på sig men hur som så är det såååå mycket trevligare vid uppehåll.

Well well ......


På jobbet är det fullt ös som vanligt, massor att göra, det är bra det för då går dagarna fort. Det verkar som om alla haft sin släng av förkylningen som härjat hos oss och är åter i arbete.


Hopp in i duschen .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards