Alla inlägg den 16 september 2008

Av Karin - 16 september 2008 20:19


 ...... det som troligen hållt mej sömnlös några nätter!!

Vi har tömt mors rum på hennes tillhörigheter ikväll. Tre timmar tog det!!

Jösses va´ kläder människan hade, fyra sopsäckar med användbart som ska skänkas till de baltiska länderna + tre sopsäckar med sånt som var slitet/söndertvättat som ska slängas. Då ska ni veta att vi rensade massor när hon flyttade till hemmet för 1,5 år sedan!!!!!

Jag hittade två par sprillans nya jeans som hon förmodligen aldrig använt, de tog jag med mig hem och de passade mig perfekt!!!

I morgon kommer städtjejen och städar rummet så någon ny tant eller farbror kan flytta in snart. De är ju jordens kö till äldreboende ..........


Nu blir det soffläge!!!!!

Få se hur länge jag håller mig vaken ............

Av Karin - 16 september 2008 06:05


Har sovit så förbannat dåligt inatt !!!!!!

Vaknat och somnat, om vartannat hela natten ............

Nåväl, det är bara att bita ihop och ta nya tag inför en ny arbetsdag.

Här är mulet även idag, ser inte nån förbättring av vädret på ett tag.

Vi får väl leva på den vackra helgen som var ett tag.


Ikväll ska vi tömma mors rum på hemmet! Inte så mycket saker men lite plock blir det. Jag ska försöka att få tag i den kvinnan som hjälpte oss städa ur mors lägenhet när hon flyttade till hemmet, vi tänkte be henne städa ur rummet åt oss.

Det ska bli skönt att avsluta det kapitlet!!!!

Sedan är det begravningen kvar att ordna med men då kommer syss och hjälper till. Det var lite trix att få till en dag för begravningen som passar de flesta av oss, eftersom mina syskon m familjer bor på annan ort.

Men allt ordnade sig till det bästa!!


Hopp in i duschen ......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards