Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Karin - 26 augusti 2008 21:24


......åsså ska man gå och lägga sig !!!!

Frisyren blir aldrig nånsin lika bra som när frissan gör iordning det, hur man än försöker. I det här vädret ser jag mest ut som en lagotto i skallen, krulligt så det förslår.

Hur som så fick Ulla till en kort page redan idag, med en tuff o kaxig nacke!! Hon är fantastisk min frissa. Vette fan hur hon bar sig åt men nu ska den bara växa till sig lite, sa hon.


Hur fin jag än är i håret så lär jag uppsöka bingen snart för jag är hur trött som helst .......

Sweeet dreams



Av Karin - 26 augusti 2008 06:02


Lika kyligt idag men ingen dimma, fast det var visst skitväder på G igen sa de på femdygnsprognosen igår kväll. Inte så mycket att göra åt.


Efter jobbet idag bär det av till frissan, få se vad hon hittar på den här gången. Har ju blekt slingor länge nu, kanske dags för en annan färg på mitt annars råttfärgade hår.

Annars händer det väl inte så mycket, på jobbet är det ganska lugnt just nu. Igår kom en stor container med sten från Portugal, så då blev det lite extra att göra på fm. Men allt var förberett så det var bara att boka bilar och lasta lådorna igen för slutdestinationen.

Vi fikade igår em på vår fina uteplats på jobbet!! Tyvärr har det ju inte varit väder förräns igår sedan vi började jobba igen. Skitväder i tre veckor, inte illa!!!


Hopp in i duschen .....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards