Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Karin - 24 juni 2008 18:07


...... i migränens värld!!

Det började imorse innan jag ens hunnit åka hemifrån med synbortfall i höger öga. Det tilltog efterhand med ett blixtrande zigzagmönster. Jag stoppade i mig Imigran så fort jag kände av dessa eländiga kännetecken.

Jag tog mig till jobbet och väl där så gick vi vår morgonrunda, doggsen o jag. När jag kom in på jobbet så tyckte jag att det kändes något bättre!!

Ha ha ha trodde jag!!!!

Drog i mig en del värktabletter för jag kände en begynnande huvudvärk i vänstra hjärnhalvan, fick tillbaka det eländiga synbortfallet och zigzagmönstret ............. *suck*


Har känt mig som om jag var överkörd av en ångvält hela dagen!!!!

Nu har det bedarrat men sitter fortfarande kvar i bakhuvvet ..........

Jag fick akupunktur 2005/2006 mot min migrän och detta är nog första gången jag haft det sedan dess.

Kan ju iofs bero på att vi har det hur stressigt som helst på jobbet nu. Alla är irriterade på alla för att det inte hinns med ALLT som ska hinnas med innan semestern.


Nu blir det mat och sedan soffläge med "Allsång på Skansen" och "Morden i Midsomer"...........

Av Karin - 24 juni 2008 06:05


Idag var det inte lätt att vakna till liv inte!!

Det känns som om jag skulle kunnat sova hela dagen, kan det vara det "underbara" sommarvädret som gör att man blir sån här.

Jag tycker lite synd om alla som börjat sin semester just nu och det verkar inte bli bättre på hela veckan, till helgen var det nytt skitväder på G.

Nåväl, det är väl bara att gilla läget!! Vi får ju lite regn nu iofs men det kunde väl vara varmt ...........


Hopp in i duschen ... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards