Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Karin - 4 juni 2008 21:24


Färdigpackat, tror jag ...... hinner nog ändra mig innan jag kommer iväg.

Doggsen är i goda händer hos Lotta & Björn!! Men GUUUUD så tomt det är här hemma utan dem ................

Det blir en tidig start imorgon bitti, kl 4.15 kommer vårt resesällskap hit, för gemensam färd till Skavsta/Nyköping.

Vi landar utanför Rom vid tiotiden imorgon fm ........


Kanske ska ta och dra mig tillbaka så jag orkar upp imorgon bitti.

Bye for now ......... 


Av Karin - 4 juni 2008 05:58


Imorgon åker vi till Rom och Italien!!!!

Känner mig väl förberedd, bara lite kvar att fixa i em och ikväll.

Jag snackade med vårt resesällskap i går kväll och de hade oxo allt under kontroll. Vi var eller är lika förväntansfulla allihopa.

Ulla hade ett bra förslag när jag nämnde att jag skulle vilja ha en ny snygg långärmad tröja med mig men saknade en sån för tillfället. Hon kom på att det kan jag ju köpa i Rom ............ smart!!!

Jag är inte mycket för att köpa en massa bjäffs med mig hem, så en snygg tröja kanske kunde vara något att ha fokus på.


Altanbygget på jobbet går framåt, det tar form väldigt fort när de väl kom igång. Vi på jobbet ser framemot att kunna sitta ute och fika !!!

Idag har jag en hel del att göra, det ska beställas en massa transporter för lastning imorgon, gods som ska vara på plats på måndag m a o.

Killarna ska ha den årliga fisketävlingen på fredag 6 juni. Jag har aldrig varit med, har liksom inget intresse och mig får de ALDRIG ut i någon liten båt.

Så vi får hoppas att de får det trevligt, må bästa man vinna.


Nu ska plocka ihop lite doggstuff som doggsen ska ha med sig till sin vistelse.

Hopp in i duschen ....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards