Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Karin - 27 maj 2008 18:17


Sitter här och väntar på att det ska bli lite svalare ute så att man kan gå en skogsrunda med doggsen.

Jag har vattnat i växthuset, modifierat om en Gudrun Sjödén klänning och ska laga till lite lax m tillbehör alldeles strax.

Lars jagar "sporadiska e:n" på radio, det är "öppet" ända till karibien!!!!!

Vojne vojne vilken lycka .........


Doggsen ligger ganska loja ute i trädgården och väntar ....... de trycker inte på särskilt mycket för en prommis just nu. Värmen är påtaglig!

Det är bara den lilla mattegrisen, Fixa som kommer in med jämna mellanrum och kollar vad jag gör ..........



Av Karin - 27 maj 2008 06:09


Ingen frost inatt heller, det tackar vi för!! Det verkar som om vi fått och kommer att få lite varmare nu.

Såna här mornar är helt underbara, när man är ledig kan man sitta på verandan med kaffekoppen och sörpla i solen läääänge, men idag bär det iväg till jobbet och inomhus fika.

Vi ska nu äntligen få vår uteplats på jobbet. Den förste snickaren som skulle göra den hörde aldrig av sig efter det att han varit och mätt och grejat.

Nu blir det en annan kille som ska ta tag i saken, han börjar nästa vecka.

Vi ser framemot detta allesammans på jobbet!!!


Anmälde mina doggar till Avesta-utställningen igår.

Tänk snart är det WDS, världsuställningen, tiden bara rusar fram känns det som, samma helg inleder jag min 4-veckors semester. Det ska bli så skönt att få lite långledigt ..............

Vi värmer upp nästa vecka med att åka till Rom/Italien !!!

*suck* det ska bli såååå spännande.


Hopp in i duschen ....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards