Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Karin - 24 maj 2008 13:43


Hitills har lördagen funkat som jag tänkt mig.

Sovmorgon till 7.30, frukost och därefter en skogsprommis.

Ut i växthuset och planterat tomater, gurka o melon i bäddarna. Gödslade rejält med koskit och vattnade efteråt.


Doggsen ska ju alltid vara med i växthuset, om de får, och idag fick dom det. Det resulterade i att Basta var uppe och klev i mina astrar !!!!

Hon skulle ta sig förbi mig och var går man om gången är blockerad ??????? 

Jooooo där det går att ta sig fram ...........att det sedan stod några blommor ivägen ....... so what!! ...... grönt, mjukt och fint att gå på!!!


Fixa har fått en bentvätt och det har utretts en del päls oxo.

Jösses så mycket tovor en liten lagotto kan ha !!!!!!

Jag tog mig en fikapaus nu innan jag ska ta itu med nästa, Bastapastan.


Lite bilder från fm


Basta lapar sol på favoritplatsen 



Fixa tar sig en fm-lur, från början låg hon i skuggan

 



Mitt växthusbord med den fina kalkstensskivan och lite av fars gamla krukor & fat, det kommer snart ut mera .........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards