Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Karin - 17 maj 2008 13:09


Njjaaa god och god jag vet inte riktigt ja .......

Vi började med sovmorgon (kunde behövas efter en hostnatt),

Lars bjöd på frukost som vi inmundigade läääänge. Efter det så blev det en skogsrunda i regnet. Mina luftrör mår inte alls bra i sånt här väder och tillråga på allt så eldas det en massa överallt här omkring och DET är inte så lyckat för mig men jag hostade mig runt i alla fall !!!


Nu har det städats av lite lätt här och det ska fixas en del inför kvällen. Som tur är har jag Hannah som köksassistent annars hade jag nog ställt in ..........


Jag hoppade över kurskvällen igår för jag mådde riktigt skit igår em. Det är så himla jobbigt att hosta och hosta hela tiden. Ingenting är det som hjälper heller, jag drar i mig Bricanyl, Pulmicort bl annat men det är som att hälla vatten på en gås.

Well well ..........

"That´s life sa den döfödde och pilla på navelsträngen"


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards