Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Karin - 1 maj 2008 12:33


Vi hann precis runt skogen och in igen när regnet kom. Ett fint stillsamt regn som var över på några minuter ............

Lars ska ut och sprida antimossmedlet nu när mattan är fuktig, så är hans lycka gjord!!!! Han har ju gått och väntat på regn.


Själv gör jag inte många knop idag .........

Tänker ligga lågt resten av dagen för att förhoppningsvis må bättre imorgon. Fast det skär i min hjärna, tänker på allt som jag skulle ha pysslat med idag ...........

Jag har stuvat in mina vinterjackor i tvättmaskinen, för att sedan hänga undan dem. Nu ska det väl inte bli mer vinter i alla fall.


Nu blir det soffan och TV en stund igen ........


Av Karin - 1 maj 2008 10:21


Det är långledigt och jag blir som vanligt numera sjuk!!!

Sååå jävla typiskt .......

Igår em satte min ständigt återkommande hosta igång så det blev en lugn "valborg" framför TV:n. Mådde riktigt pissdåligt när jag vaknade tidigare imorse men efter frukost och intagande av en del medikamenter så börjar det kännas som om livet återvänt.

Det får bli en stillsam promenad med hundarna idag ..........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards