Alla inlägg den 10 april 2008

Av Karin - 10 april 2008 22:28


.... att sätta sig vid datan!!!!

Nu är klockhelvetet snart halv elva och jag som skulle lägga mig tidigt!!!!!!

Imorgon bär det av mot Stockholm kl.7.00, för en mellanlandning hos Lotta i Kvicksund. Så den som trodde att jag skulle ha sovmorgon trodde helt fel.

Det blir till att knata upp kl.5.30 som vanligt. Måste ju hinna blogga, äta frukost o duscha innan vi åker.


Husse och doggarna följer med till Kvicksund för att ha en trevlig dag med Björn medans vi kvinnor far till trädgårdsmässan.

Jag har funderat på om det är något speciellt jag ska kolla efter och det blir väl en del pelargoner som vanligt. En svart Helleborus,julros, skulle sitta fint oxo men de brukar vara så infernaliskt dyra ........ allt är ju relativt!!!


Nu ska jag studsa i säng så det blir fredag fort .........

Av Karin - 10 april 2008 06:09


Det är inte ofta man sitter och ler, nästan skrattar klockan 6 på morgonen men det gör jag idag. För imorgon är jag LEDIG!!!!

Vädret är lika uppmuntrande som igår och i förrgår och dagen före det ........... det ser ut som det ska bli något bättre de närmaste dagarna, här lokalt i alla fall.


Fixa blev vit och brun igen när hon badades igår, får se hur länge det håller i sig!!??  Det hinns säkert med ett bad till innan Västerås-utställningen nästa lördag, med tanke på vädret. Om jag inte låter henne vara inomhus tills dess ...............


Hopp in i duschen ......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards