Alla inlägg den 2 april 2008

Av Karin - 2 april 2008 19:02


Fixa fyller 9 månader idag och blir därmed junior!!! Vart har tiden tagit vägen, jag fattar inte hur fort det har gått.

Alldeles nyss var hon ju min lilla bäbba .............


I efterhand så kan man sammafatta hennes valpperiod som en ganska lugn och sansad valp. Visst har hon busat och gör så fortfarande men om man jämför med t ex Basta så var ju hon rena "terroristen".

Vår lilla münsterländer Zamba var oxo av en annan kaliber, hejdlös ........

för att inte tala om mina labradorer den ena värre än den andra.

Så lilla Fixa har varit som en liten ängel ......... men utan vingar.



Av Karin - 2 april 2008 06:07


Så var det onsdag och vädret är minst sagt dimmigt!!! Värmen verkar hålla i sig dock, 5 plusgrader är det även idag.

Kan undra vart fulvädret SMHI lovade i veckan tog vägen????

Den lokala prognosen här har slagit fel flera dagar i rad nu men det tackar vi särskilt för. Tack tack.


Det rycker i alla odlingsnerverna när det är såna här dagar. Jag sitter på jobbet och bara längtar hem för att börja fixa och dona. När man kommit hem och walkat doggsen, lagat och ätit mat så är klockan för mycket för att sätta igång med något!!! Det får bli till helgen ........ men då ska vi ju ev åka bort!!! *suck* Både vill och inte vill.


Det har gått förvånansvärt smidigt i år att ställa om sig till sommartiden.

Jag är nog ungefär lika trött/pigg som jag brukar vara!!  Kan vara att jag verkligen försökt att inte tänka så mycket på hur mycket klockan egentligen skulle ha varit.  Att bara flyta med liksom .......


Jag trampade snett med min vänster fot vid skogsprommisen igår kväll, den bara vek sig och gjorde inte särskilt ont just då. Men det är riktigt ont idag!!!  Det är samma fot som jag alltid stukar till lite då och då, förra året så illa att det blev en fraktur. Attans skit oxo !!!!


In i dimman .......






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards