Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Karin - 28 mars 2008 17:54


Så var det då äntligen fredagskväll!!!

Jag har walkat doggsen sedan vi kom hem, de har ätit och varit ute en lång stund ,i trädgården och rasat runt i snön. Det känns som om även de tycker om när det är ljust ute på em/kvällningen.


Fixa har börjat med något nytt, hon har många konstiga saker för sig emellanåt, just nu så gäller det att kissa där Basta har kissat. Tidigare har hon aldrig brytt sig men nu helt plötsligt så ska det markeras .........


Inför kvällen ska det göras en Taco-paj, mmmmmums med en massa frikadeller .......... nääääeeee pfefferoni ska det va´!!!!!

Här blir det nog Let´s dance finalen på TV ikväll, "Så ska det låta"  hade inga roliga gäster ikväll!

Jag röstar på Tina i kväll, jag tycker att hon är helt suverän!!!!!!


Nu ska det göras pajdeg ........


Av Karin - 28 mars 2008 06:12


Final på denna vecka!! Jag hoppas att jag kan få en lugn fredag idag så jag kommer ikapp med alla papper jag har på mitt bord.

Den här veckan har varit helt otroligt rörig, hur ordningsam jag än är,

bilar och containrar om vartannat och allt ska vidare ut till kund direkt.


Här är en ny dag med sol, molnfri himmel och några minusgrader, närmare bestämt 5 stycken. Men det här finvädret skulle ju inte hålla i sig utan det ska bli regn imorgon, har de lovat. Regn och många plusgrader, då försvinner snön i ett huj.


Imorgon kommer lillebror ner till våra trakter och hälsar på, han bekräftade det igår kväll. Sist de skulle hit så fick han halsböld, aj aj aj aj aj och resan blev inställd.


Näähää nu sätter vi fart på den här dagen så det blir helg snart!!!!

Hopp in i duschen .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards