Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Karin - 26 mars 2008 21:35


Nu lämnar jag snart in för idag ....... stämplar ut!!!!

Är såååå trött och varför sitta och plåga sig när man kan lägga sig i en skön säng och sova!!!???


Jag har kollat in "Rent hus" ikväll på TV. Kan väl bara säga en sak, STACKARS BARN som får växa upp i en sån miljö!!!! Hur i hela fridens dar kan människor leva i all denna SKIT!!!! Det enda jag tänker på är hur länge det såg så rent och snyggt ut ??????  Det dröjde nog inte länge förräns det såg likadant ut igen ..........

Bara jag inte drömmer mardrömmar inatt nu !!!


Gnattis all

Av Karin - 26 mars 2008 06:08


Det är nästan klart ute och 8 minusgrader, burrrr.

Fast då fastnar det inte så mycket snö i pälsen å andra sidan.

Vi fick väl 1 dm snö igår och hundarna tillbringade den mesta tiden ute sedan vi kommit hem igår em/kväll.

Varje gång de kom in efter busandet i snön så var de som stora snöbollar som fick ligga och tina.


På lokalblaskans hemsida står det idag att snön är borta till helgen och nästa vecka kommer VÅREN!!!!

Men det vill jag se först innan jag tror på det ..........


Idag kommer en stor container med en massa sten från Portugal, så då blir det en massa jobb!!! Igår kom det inte mindre än tre lastbilar med sten, de skulle varit hos oss förra veckan men var av någon anledning försenade.

Så gårdagen gick åt till att boka, skriva fraktdokument och lasta stenen igen på nya bilar ut i landet.


Hopp in i duschen ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards