Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Karin - 14 mars 2008 23:28


Vi har nu varit och avnjutit en show utan dess like!!! Wow vad duktig och bra han är Björn Skifs.

Det var en fin blandning av pop, rock, jazz och visa. Där fanns även en hel del komedi-inslag. Publiken skratta så den tjöt .............

Det var ett jäkla tryck i Conventum och showen avslutades med stående ovationer .......... när de kom in igen så rev de av "Hooked on a feeling" och "Michelangelo", dåååå kändes det som om taket skulle lyfta.

En helt suverän kväll ...................

Av Karin - 14 mars 2008 17:15


Ikväll blir det hög nivå på underhållningen, vi ska gå på konsert!!!!!

Det är vi och Lars bror m fru som ska gå, biljetterna köpte vi i november.

Jag kollade idag och det är slutsålt till alla tre föreställningarna!!!


Det blir invigning av en ny klänning ikväll, den ena av de två jag köpte för någon vecka sedan. Den jag ska ha ikväll var en sån där ska-ha-bara-klänning!!! Det enda negativa med den är att den inte har några fickor, så det går inte att ha den på hundutställning *suck* men det får jag väl överleva.


Nähäpp nu är det bäst att sätta fart, doggsen är walkade och ska strax utfodras.  Fixa och Jazz leker här så det ryker om mattor o möbler (och dammtussar). De har funnit varandra de sista dagarna men hon är rätt snar att tukta honom om han kommer för nära mig, hennes älskade matte,

då biter hon i hans "mustach"  .......... *asg*


Hopp in i duschen ........

Av Karin - 14 mars 2008 05:58


Veckans mest efterlängtade dag ........FREDAG!!!!!!!

Mulet och grått fortfarande, det behövs knappt skrivas längre det är numera standard.

Dagens agenda är att jobba till kl.15,  hem och ut på en redig skogsrunda.  Sedan blir det till att fräscha upp sig för ikväll ska vi ut på galej!!

Vi ska på  konsert/show/musikframträdande av Björn Skifs, hans turné "Face to face" är i Örebro den här helgen. Vi gillar honom, både Lars o jag, hans musik har ju följt oss sedan tonåren, Slamcreepers, Blåblus etc.

Det här sista han gjort är riktigt bra!!!

Det är ju en stor komiker oxo tänk bara vilka härliga filmer han gjort, "Drömkåken" är nog min favvo.


Hopp in i duschen .....





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards