Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Karin - 12 mars 2008 20:49


Så var denna dagen till ända. Jag har gjort allt som förutsattes i morse.

Det blev slingor i håret igen, ljusa ljusa ..... skönt att vara ljushårig till sommaren då solen hjälper till att bleka lite oxo.


Vi har haft ett, rent ut sagt, för djävligt väder idag, det har hällregnat större delen av dagen och kvällen.

Jag är precis slut i skallen för tillfället ska nog ta mig en kopp kaffe, sätta mig skönt i soffan med alla doggsen runt mig och läsa Pellisbullen som kommit idag. Kan behöva lite "input" för att komma igång ordentligt med odlandet igen .......


Cu

Av Karin - 12 mars 2008 05:55


Idag har jag en fulltecknad agenda minst sagt.

Jag börjar med att besikta bilen nu  på morgonen, kl 7.40 ska vi vara på plats. Det är första gången min bil ska besiktas eftersom den är så pass ny.

Efter det blir det jobb på ett ställe till kl.16.00 sedan vidare till Lars och fortsatt jobb med bokföring, skatt & moms deklaration.

Kl.18.00 har jag tid hos frissan, det blir klipp och lite färg och lite sånt.

Puuuh, jag blir trött av att bara skriva allt jag ska göra ...........


Vädret då?? Mulet, grått och regn, någon plusgrad bara nu på morgonen.

Det skulle väl bli så här ett tag framöver, efter vad jag fattade av femdygnsprognosen i måndags. Lokalblaskan väder ser oxo ut så här, ända tills på söndag!!!!


Jazzgossens matte kommer hem från utlandet nu i dagarna så vi får se när hon kommer och hämtar hem honom. För min del så kan han få stanna kvar, trevlig och underbar, lyhörd och lydig, man blir rent av lyrisk.

Det är ju det förståss att vi har våra "bitches" och det blir väl mindre kul när de börjar löpa så småningom.

Men Jazz är väldigt välkommen tillbaka för passning nån mer gång.

Gästsängen står alltid redo ........


Jag ska försöka att komma iväg lite tidigare än vanligt idag så jag slipper stressa.

Hopp in i duschen .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards