Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Karin - 11 mars 2008 18:35


 ...... ska inte ha hund!!!!!

Jag har sagt det förut och säger det igen. Ni som läser min blogg kanske kommer ihåg att jag i höstas berättade om en granne till jobbet som har en korthårs collievalp.

Denna valp är någon vecka äldre än Fixa och dessa människor gick alltså 30 - 40 minuters promenader när han var 9 - 10 veckor!!!!! De var så energiska och kutade runt både på fm och em med valpen.


Idag är han snart 9 månader och jag ser dem ALDRIG gå promenader med honom längre. Idag sträcker sig hans utomhusvistelse dagtid till att rastas i trädgården, 5 minuter kanske, då husse står och sparkar en boll som hunden får jaga ............


Edit

Av Karin - 11 mars 2008 06:13


Det är alldeles vitt ute, som mjölk i luften, en rejäl dimma m a o.

2 - 3 plusgrader och det regnar inte, i alla fall inte än.

Jag har fått något konstigt i mina ögon, det kliar och svider och känns allmänt obehagligt. Inget var så det är inte ögonfluss!! Det började i söndags, hmm, satt kanske i drag i lördags.

Well well det går väl över ......


Doggsen är på alerten här, det busas och nojsas för fullt, i väntan på mat förståss.  I synnerhet Jazz, han är alltid hungrig verkar det som, han följer mig som en skugga på mornarna.

Fixa ska ju alltid vara med i duschen på mornarna, det vill även Jazz vara, de tampas om uppmärksamheten minsann.


Hopp in i duschen ....





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards