Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Karin - 7 mars 2008 06:01


Äntligen veckan sista arbetsdag!!!   Det är klart ute, ett par minus och det ljusnar rejält nu redan vid sextiden.

Efter jobbet idag ska jag till mor på ett besök, det ska fyllas på pengar i hennes "kassa". Det är pengar som boendet och hennes kontaktpersoner har hand om för t ex frisör- eller fotvårdsbesök, och lite till en trivselkassa på boendet.


Idag är det sist dagen på jobbet för en extra personal som hjälpt oss i en dryg månad. Han är italienare och kallas Totti men har bott i Sverige i 15 år.

Så vi har haft tre italienare på jobbet en tid nu *asg*.

Han tackade för sig redan igår med att bjuda på tårta till em-fikat eftersom en del av grabbarna är lediga idag.

Det roliga var igår när han talade om hur trevliga vi är att jobba tillsammans med *ler* så tog han även upp Basta & Fixa.

Han hade aldrig träffat så trevliga och väluppfostrade hundar!!!!!!

 *sträcker på mig*  Det han var mest imponerad av var att när vi, 8 - 10 personer, fikade eller åt så var de helt passiva ........... DET tyckte han var enastående!!!!

Jag kände mig mäkta stolt och jag gav grabbarna på jobbet en stor eloge för det är ju delvis deras förtjänst oxo.

INGEN matar hundarna vid bordet..........

Men det är ju samma princip som vi har hemma så det är inget konstigt egentligen!!


Hopp in i duschen ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards