Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Karin - 27 februari 2008 18:33


När jag åkte hem från mitt läkarbesök idag så kom jag och tänka på Lars Ekborgs monolog "Bunta ihop dom" och han som hade pissat dåligt ett par år.

Min läkare tog inget SKF men väl ett EKG och det var helt OK.

Han skrev ut blodtryckssänkande medicin, den ska även dämpa hjärtat lite så jag slipper alla dessa hjärtklappningar. Plus att det togs ett antal blodprover.

Vi ska höras av om tre veckor för att kolla hur jag mår, via e-mail!!!

Jag ska då ha varit och kollat trycket en gång hos VC.

Medicinen jag fick kunde ge en del biverkningar bl annat mardrömmar *asg*.

Muuhahahahahaaaaa ....


Av Karin - 27 februari 2008 06:09


Så var det då mitten på veckan igen, det går undan minsann.

Vädret är som det är, likadant som igår och dagen före det, regnigt och grått.

Folk är sjuka runt omkring mig, förkylningar med feber, huvudvärk mm mm

inte undra på förresten, med ett sånt väder som vi har så frodas väl basilluskerna som aldrig förr.


Så ska jag och mitt blodtryck på läkarbesök i em, jag får träffa "min" läkare som jag brukar gå hos, det känns väldigt bra. Så får vi väl se vad han hittar på.

Åsså blev det mera jobb efter det inne hos Lars. Får väl se om jag orkar ta mig ut till Plantagen efter det eller om jag bara vill HEM.


Hopp in i duschen  ..........




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards