Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Karin - 30 januari 2008 21:48


........ har börjat blogga!!!!

Vi har chattat i flera år, jag tror det är cirka 4 år nu ochvi har även träffats irl ett antal gånger. Det hela började på ett Trädgårdsforum där vi var rörande överens om en massa saker he he he he ..........

Vidare bildades en chatt med en massa kärringar som tjöta kvällarna igenom. Det slutade med att en viss osämja spred sig och vi splittrades till olika läger på msn istället. Med åren har det tunnats ut ännu mer så idag chattar jag endast med några få väl utvalda, däribland "min vän Häxan".


Vi har många gemensamma intressen t ex djur, natur, trädgård m m

Hon hjälpte mig igenom en depression hösten/vintern -05/-06. Som vi talade och talade och talade ..............

Kom alltid med en massa goda råd och support, att hon stod ut med att  lyssna på mig fattar jag fortfarande inte!! Under den tiden svetsades nog vår vänskap samman riktigt ordentligt.

Jag har tackat henne massor av gånger men kan göra det hur många gånger som helst.

TACK Å !!!!!!!!! och välkommen till blogg-världen.



Av Karin - 30 januari 2008 06:01


Det regnar nu igen, åsså har det utlovats storm tills imorgon kväll.

Jag hatar det här vädret!!!!!!

När det stormar ute är jag livrädd för att mitt växthus ska blåsa sönder som det gjorde när Gudrun "anföll". Det var inte roligt.


Läkarbesöket igår avlöpte OK, den medicinska skrapningen hade gjort sitt så jag slipper operation. Däremot var mitt blodtryck förhöjt. Det har legat på gränsen i flera år men igår och sist jag var hos min läkare så var det rejält föhöjt 170/100.

Så nu blir det kontinuerlig blodtrycksmätning några gånger hos vårdcentralen här hemma för att min läkare ska kunna utvärdera om jag ska medicineras eller ej. Detta förklarar dock att jag mått ganska underligt en längre tid.  *suck*


Hopp in i duschen .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards