Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Karin - 23 januari 2008 21:45


Jag var inte hemma förräns vid halv åtta tiden från mitt frisör besök.

Jag är nöjd, Ulla, min frissa, är sååååå duktig!!

Kvällskaffet intogs i TV-soffan samtidigt som vi tittade på ett program om en kvinna, från USA förståss, som vägde över 400 kg!!!!

Vojne vojne stackars människa, men så blev hon bara 29 år oxo.


Här snöar det, och har så gjort sedan sen em. I morgon ska det bli mild väder igen, si så där en 6 plusgrader. Det här vädret är inte kul!!

Vägen var saltad när jag åkte hem tidigare så halkan är väl eliminerad för den här gången.


Nu ska doggsen få ge sig ut i trädgården för sista kvällskissen och jag ska borsta tanden, tvätta fejset och studsa i säng ..........

Gnattis



Av Karin - 23 januari 2008 05:59


.... man hade fått legat kvar i sängen idag, det hade inte varit helt fel,

för idag är jag så förgjordat TRÖTT!!!!!

Minus 7 grader visar termometern och det är mulet, viss risk finns för nederbörd enligt prognoserna.


I em ska jag till min frissa och friseras och färgas. Sist jag var hos henne blev det något fel på färgningen så jag fick en rosa nyans på hårtestarna.

Hon gjorde tappra försök att få bort det men det blev inte riktigt bra  ändå. Få se vad hon hittar på idag!!???


Jag kom ikapp riktigt bra på jobbet igår! Det känns bra, telefonerna och orderingången har lugnat ner sig något nu efter julledigheten.

Grabbarna på verkstaden verkar ha kommit ikapp med jobben, så det känns oxo bra.


Lagotto-farmen väntar på mat ..........

Den ivrigaste är som alltid Fixa. Hon talar nämligen om att hon är hungrig. Det är en snacksalig liten lagotto, Fixa "talar" mycket och ofta !!!

Det är både på gott och ont.

Igår var hon bajsnödig på fm på jobbet. Det tog ett tag innan budskapet gick fram, matte fatta inget, men trägen vinner verkade Fixa tänka så hon "tala" på och kom så ut till slut.


Hopp in i duschen .....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards