Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Karin - 22 januari 2008 22:49


Precis hemkomna från Kvicksund och Björns födelsedagskalas.

Mycket god mat,  bjöds det på. Vi har käkat vildsvin, ren och hjort, till det serverades en underbart god gratäng och till kaffet sagolikt goda tårtor.

Mmmmmmmm va´ gott!!!

Björns föräldrar var oxo där, de rara gamlingarna, det är alltid så roligt att träffa dem.


Doggsen fick vara hemma, eftersom det var en massa folk på kalaset och minusgrader ute, så att sitta i bilen var uteslutet.

Fixa blir så glad när vi kommer hem så hon nästan skriker ..........

De har säkert sovit gott under kvällen.

...... och huset stod kvar!!!

Av Karin - 22 januari 2008 06:02


Just nu så har jag bara focus på helgen ........ LEDIG!!!!!

Jag har i alla fall fått sova hyfsat inatt. Fixa har bara väckt mig en gång och det var när Tristan var uppe och gick, han fick en rejäl utskällning.

Just nu ligger Tristan och myser i sängen med husse.


Vi fick lite snö igår em, lite lagom så där, så det knappt täckte marken, det ligger kvar fortfarande och vi har någon minusgrad ute. Vi skulle få en fin dag med sol idag verkade det som på prognosen igår kväll.


Så ska det jobbas idag igen!!  Ska försöka få lite mer ordning bland alla papper och ordrar så jag kan känna mig till freds.

Vi väntar in 23 ton sten på onsdag och pappren till dessa ordrar ska förberedas, så jag har att göra, förutom allt annat "löpande" .........

Ikväll ska vi på 60-årskalas!! Det blir bara hem och byta om och iväg igen.

Imorgon ska jag till frissan och försöka få ordning på kalufsen och sedan är det handlardag och så har vi FREDAG igen. Fantastiskt!!!!!

Veckan lär försvinna i ett huj.


Hopp in i duschen .....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards