Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Karin - 14 januari 2008 18:28


Var och hälsade på min mor på "hemmet" i em när jag kom från jobbet. Eftersom hon blir så glad om jag tar med någon av hundarna upp till henne så fick Fixa följa med in idag.


Tidigare när Fixa varit med så har mor kallat henne för "lilla kissen". Något som är lite roligt är att mor kan inga namn på personer, saker och ting längre men hon frågar alltid efter "lilla kissen" när jag kommer dit.

Nåväl idag så gosade hon som bara den med Fixa och både mor och hunden  njöt av att gosa med varandra. Mor pussar Fixa på nosen och säger: " du är såååå söööt, lilla pippin" !!!!!!!!


Alla gamlingarna på avdelningen blir oxo väldigt glada över att se en liten söt hund. En farbror kommenterade till mor: "akta dig så den inte drar omkull dig, det var en stor best det där!!!"

En stor best!!????? Min lilla Pippi Fixa???????

Av Karin - 14 januari 2008 06:09


Måndagmorgon igen .......

Dags att ta nya tag, kanske kan det bli lite lugnare den här veckan.

Den som lever får se. På fredag har jag tagit ledigt, då ska vi nämligen på Hannahs sjuksköterske-examen, sedan följer de med oss hit efteråt för att ha lite fest på lördagen. 


Det är 5 grader varmt ute och uppehåll, möjligen skulle vi kunna få lite sol idag oxo!! Resten av veckan såg inte så muntert ut, mera regn .........

Ja ja efter regn kommer sol heter det ju så det är väl bara att bita ihop.


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards