Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Karin - 2 januari 2008 20:43


 ...... en liten webshop, minsann!!!!

Det är min webshop, Broderiverkstan, som ska totalrestaureras.

Den får byggas om från scratch. Lars hade av någon anledning inte sparat någon "backup" vid ett åsknedslag/datakrasch, för ett bra tag sedan, och därför kan man inte komma in och ändra nånting.


Jag har skaffat nytt bildmaterial från min leverantör men döm om min förvåning när de inte bifogat prislistan!!!!

Efter ett telefonsamtal på em så har jag blivit lovad att de ska sända den med post till mig. Hör och häpna de har inte så de kan maila över dokumenten!!!!!!! 

HAAAALLLLÅÅÅÅÅ waky waky ............

Är det 2008 nu eller !!!????????

Av Karin - 2 januari 2008 08:52


Idag är Fixas 6-månaders dag !!!!!

Tänk att det lilla livet har bott hos oss fyra månader, det känns som om hon alltid funnits här. Det är likadant med Basta. Trevligare och mer harmoniska hundar får man leta efter!!!!!!


Av Karin - 2 januari 2008 08:32


Kan ingen tända lampan snart!!!!!! Det här börjar bli för trääligt.

Gråa tunga skyar rör sig strax ovanför trädkronorna.

Well well det är bara att kämpa på förstår jag.

Efter regn kommer alltid sol ............


Idag ska vi in till Lars och fixa till lite papper annars så har jag inget inplanerat mer än det vanliga köret, skogspromenad, laga och äta mat.

Ja visst ja, det lär bli en del fortsatt tovutredning. Fixa kanske rentav får byta namn till Tovan.

Jag har gått igenom hennes päls då och då under hennes uppväxt, mest för träningens skull att stå på bordet, men NU helt plötsligt har de börjat dyka upp överallt en hel massa tovor. Riktiga kakor!!!!!!

Påminner mig om mors pekingesers pälsar, vojne vojne.

Jag inser nu att Bastas päls har varit rena drömmen jämfört med Fixas Tovas.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards