Alla inlägg under november 2007

Av Karin - 2 november 2007 16:43


Idag blir gullklimpen fyra månader, tänk vad fort tiden gått!!!

Det blev en kort skogsprommis med de andra doggsen och Hannah på fm.

Sedan har vi varit i La stada och käkat lunch, det blev vietnamesiskt, gottgott.

Vi har inhandlat en snygg ..... till Joakim och en fin gravdekoration till fars grav.

På hemvägen var jag in på kyrkogåden och la dit kransen och tände ett ljus.

Väl hemma igen så har här städats!

Nu tar jag helg, så det så!!!!!!!!!!!!!!


Av Karin - 1 november 2007 06:03


.......... den här veckan!!!!!

Fy fasiken va skönt att va ledig imorgon. Fast först ska den här dagen betas av.

Jag börjar med ett tandläkarbesök nu på morgonen. Sedan ska jag till mitt arbete AB TOTALKAOS och jobba till klockan fyra. Efter det så ska jag in till Lars och jobba lite.

Hannah kommer till stan på em och ska till frissan då. Vi beräknar att hon och jag blir klara ungefär samtidigt i kväll. Då ska det inhandlas mat till helgen.

Så det blir nog en lång dag ........... men vad gör det när man är ledig imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards