Alla inlägg den 26 september 2007

Av Karin - 26 september 2007 22:02


 .... lite jobbig med alla som frågar vad som hänt eftersom jag är alldeles förstörd runt ögonen, svullen och röd.

Det har börjat lugna sig nu  ..... alla känslor som bara svämmar över när man ser Zambas koppel, matskål, liggplats .......


Imorse hände en alldeles underbar liten sak ......... Basta och Fixa hade ätit sin mat och ska ju sedan ut ........ vi har altandörren i köket, så jag öppnar där och först springer Basta ut ............lite på efterkälken kommer Fixa från matskålen (hon måste ju kolla så att ALLA är tomma) ........när hon kommer fram till dörren, stannar hon och vänder sig om ......... tittar inåt köket där matskålarna står ....... det ser precis ut som om hon väntade sig att Zamba skulle komma.

Jag blev alldeles varm i hjärtat ...........


Basta och jag var på kurs ikväll, trots allt.

Hon var helt suverän på agilityn idag!!!!!! Faan vet om jag inte ska gå någon kurs till våren. Fick reda på att det eventuellt ska bli Rallylydnadskurs på vår klubb........ kul kul.


Jag ska nog uppsöka bingen ganska snart nu ...... känner mig helt mör.


Tack igen för alla tankar och kramar!!!!

Sweet dreams


Av Karin - 26 september 2007 06:03


Gårdagen blev en tung dag ......... Zamba var hos vetten och vi beslöt gemensamt att hon skulle få sluta sina dagar där  .....

Som jag tidigare sagt så var hon full med knölar och hade särskilt en stor i "armhålan". Vetten trodde att den var av den elakartade sorten och iom att den satt på bröstkorgen så hade den säkert metastaser i lungorna. Han lyssnade på henne och sa att det lät inte bra och en röntgen skulle bara bekräfta detta.


Kan inte skriva mer ....... det här är tungt ............

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards