Alla inlägg den 21 september 2007

Av Karin - 21 september 2007 05:54


Idag var det segt må jag säga att komma upp från ryggläge ........

Kan kanske bero på att jag varit uppe tre gånger inatt med doggs som vill ut, känns inte som jag sovit nånting alls ....

Vid tolvtiden skulle Zamba ut, Lars gick upp med henne. När hon väl var inne igen så börja Fixa tassa omkring så då var det min tur ....

Någon gång vid tre tiden skulle Basta ut .......... ett under att inte Fixa hängde på!!?? Näää hon sov en timme till så vid fyra var det dags: "Bjäff"

ett högt och gällt skall. Så det var bara att häva benen över sängkanten och ge sig ut .......... hon är för duktig det lilla livet.

Hon säger till mer och mer, tydligare och tydligare när det är dags.


Idag är det fyra veckor sedan vi hämtade hem henne!!!!!!

Faan vad tiden går fort ........


Mulet ser det ut att vara ute, det är ganska svart nu på mornarna.

+10 grader och blåst.

Efter jobbet idag ska det handlas mat, igår blev det inte gjort p g a mitt tandläkarbesök.

Det känns skönt att ha J tillbaka igen på kontoret, det är stor skillnad att vara två. Hans resa till Portugal verkade väldigt lyckad, han var riktigt nöjd!!

Men snart ska han ut och fara igen, i början av oktober är det en stor stenmässa i Verona, Italien, så då blir jag ensam igen. *pust*

Men snart är det helg igen, alltid något att se framemot.


Doggfood och duschtime .........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards