Alla inlägg den 5 september 2007

Av Karin - 5 september 2007 20:36


Jag vill dissa ICA-banken .......

Min gamla mor har ett ICA-kort med några hundra kronor på.  Nu är det så att ICA-banken skickar en massa kontoutdrag och boendet som mor bor på kan eller vill inte ta reda på hennes post.

Vi har ordnat autogiro och eftersändning på alla hennes "affärer" och därför så ringde jag idag för att be ICA-banken att skicka kontoutdragen till mig.

En enkel adressändring ......

Neeeej se det gick inte!!!!! 

Mor/vi måste skriva ett brev/fullmakt om detta med hennes underskrift.

Jag förklarade att mor lider av långt framskriden alzheimer och kan varken läsa eller skriva, allra minst sin namnteckning.


Då föreslår personen jag talar med att jag ska hålla hennes hand och skriva hennes namn !!!!!!!

Är inte det förfalskning av namnteckning frågade jag ??????????

Jag fick ett svävande svar: nnjjjaaaeee


Jag blev så förbannad!!!!!

Tackade så förbannat mycket för hjälpen och slängde på luren .........

*aaarrggg*


Av Karin - 5 september 2007 06:07


Burrrr, på nollan idag igen ......

Det ser ut att bli en fin dag trots kylan, det tackar vi för. Det är fan så mycket trevligare att springa ut på våra kissepauser när det är vackert väder .....


Så var det mitten på arbetsveckan oxo!! Tiden går bra fort i alla fall.

På tal om tiden så har vi ett barnbarn som fyller 1 år idag, hurra hurra.

Tycker inte det är längesedan han föddes lille Wincent!!

Kalas blir det på lördag samtidigt som vi ska på kurs Basta o jag ........

får se hur vi ska lösa det!!????


Hopp in i duschen ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards