Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Karin - 29 augusti 2007 18:26


Min "baby" fiser sååååå illa när hon sover!!!!

Lite genant på jobbet för jobbarkompisarna tror snart inte på att det är hunden ..........

Just nu tar hon en powernapp på golvet nedanför mina fötter ...

...... say no more!!!!!!


Hon har redan hittat "sina" ställen att bajsa o kissa på ute i trädgården.

De första dagarna var hon lite dålig i magen, förmodligen av valpsjukesprutan & Co, men numera är det fast och fint.


Nog med skitprat .......... nu ska de vuxna dogsen och jag ranta runt skogen .......

Cu later

Av Karin - 29 augusti 2007 06:09


... eller med Fixa rättare sagt!!

Hon sover tack o lov hela natten, då kan man stå ut med att gå upp tidigt.

Fast idag var det Lars väckarklocka som väckte oss 5.10

Jag kan nog tycka att det är jätteskönt egentligen att komma upp och ha god tid på mig att käka frukost, surfa runt lite, duscha, kissa hundar

och t o m hinna plocka undan lite innan jag åker till jobbet.


Det klart o kallt idag med + 5 grader. Jag gillar den höga luften som är nu ....... betydligt behagligare än det som var i slutet på förra veckan.

Idag blir det nog lite jobb på em inne hos Lars, fakturering o bokföring.

Då ska vi miljöträna Fixa i den stora staden Örebro ........

Det finns en stor park utanför kontoret där det alltid är liv o rörelse, där får vi trampa runt lite ......


Nu har Fixa lagt sig för en liten lur innan vi far till jobbet och jag kan duscha i lugn o ro!!


Hopp in i duschen ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards