Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Karin - 28 augusti 2007 22:50


...är man trött så är man .......


Idag har Fixa sovit nästan hela dagen, känns det som!

Förut om några kissepauser då och en massa bus när hon kom hem från jobbet. Jag fick väcka henne 12.15, för att hinna gå ut på lunchen med henne och Basta, då hade hon sovit sedan 9.30

Efter lunch så var det matdags och bustajm, sedan sov hon i princip till 16.00 när vi skulle fara hemåt.

Väl hemma så var det ut i trädgården som gällde ............. åååååhh så härligt att få springa runt ............ kissa lite ........käka några löv .........

brottas med mattes blommor i rabatten ......


Efter mat och skogsrundan med de vuxna doggsen så skulle vi mysa i soffan. Jooo jag tackar jag, vi somnade båda två, eller rättare sagt alla fyra .......

det var bara husse som kollade Barnaby, ikväll igen ...... attans bövlar ...

och det var det sista för den här gången.


Nu ska det göras nattoalett och sedan i säng ........... 

Mmmmmm va skönt, säng ljuva säng!!!!


Sweet dreams all bloggers

Av Karin - 28 augusti 2007 06:20


Inte jag i alla fall!! Jag har en levande sån i form av en lagottovalp.

I morse sov hon i alla fall till kl.5.15

Tack o lov för att man bor på landet, det är bara att öppna dörren åsså är man ute ..........

Nattskjorta, fleecetröja o tofflor .......+5 grader ...... burrrrrrrrr


Nu har det ätits mat och busats en god stund så snart slår det lilla livet ihop sig i en liten hög och sover en stund.

Sedan bär det av till jobbet igen ........


Hopp in i duschen......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards