Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Karin - 27 augusti 2007 22:00


... om vi ska upp före fem imorgon bitti igen!!!!!


Gnattis vlärden .... v ä r l d e n ...... världen ....

Sleep tight ....

Av Karin - 27 augusti 2007 21:20


Första dagen på jobbet har gått förvånansvärt bra!!!!

Fixa sköter sig exemplariskt men så har hon en god förebild oxo, tänker då på Basta.

De sov i bur tillsammans, i varsit hörn till att börja med.

Fixa kryper närmare och närmare Basta, de kommer säkert att ligga och gosa inom en snar framtid.

Jag har avgränsat i mitt rum med ett galler så det finns utrymme för

lite bus oxo. Inga jätteytor men tillräckligt ......... 

Det var lite läskigt att ha koppel o halsband på sig, åsså till råga på allt, uträtta sina behov i denna utstyrsel, men det gick bättre för var gång vi var ute.

Mina arbetskamrater trodde jag hade med mig en leksakshund,

en Basta-leksak, ja se karlar .........


Väl hemma igen så märktes det att Fixa kände igen sig och hon blev riktigt glad att återse ALLA sina leksaker. 


Av Karin - 27 augusti 2007 06:08


 eller go´förmiddag kanske passar bättre när man steg upp kl.4.45,

Fixa väckte mig vid den tiden.

Jag tycker hon är jätteduktig som sover hela natten, i Bia-bädden nedanför min säng.


Idag ska vi åka bilbur för första gången, tillsammans med Basta, fär se hur det går !? Jag kommer ihåg att Basta höll konsert i bilen när vi åkte till o från jobbet när hon var valp. 

Det blir kanske skillnad nu för Fixa har ju sällskap .................


Nu har hon slagit ihop på en filt här vid mina fötter, ska passa på att duscha när hon sover.


Hopp in i duschen ....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards