Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Karin - 16 augusti 2007 20:17


Nästa fredag ska vi hämta hem Fixa ...................

Jag skulle sätta mig i soffan och bläddra i Allt om trädgård och fika, tänkte jag. Men tankarna bara snurra i huvvet på mig.


Måste göra en shoppinglista!!!!

Få se nu vad som ska inhandlas:

- Fixa mat

- en matskål

- en biabädd

- nån mer ny fäll

- "nya" leksaker

- stora tuggben

- ett antal kompostgallersatser


Det lär säkert bli mer prylar ............


Av Karin - 16 augusti 2007 20:14


Jag har ett "hemligt vapen" inför utställningarna i helgen!! Kom på det tidigare idag ........ attans va spännande ........ hi hi hi hi hi hi hi

Sug på den ni !!!!!

Av Karin - 16 augusti 2007 19:00


Jag trodde aldrig den skulle ta slut ..............


Trött som en gnu i morse, det blev sent igår kväll.

Fullt ös på jobbet hela dagen!!!!! Iväg och veckohandla, vi tog en god sallad på det stora köpcentret för att göra det så enkelt som möjligt.


På vägen ut var jag tvungen att gå in till Djurens Center och kolla om de hade något trevligt att shoppa ....... men kom ut tomhänt.

Jag kom ju på att jag ska på utställning i helgen, två dagar i rad t o m, och där finns det saker att shoppa!!!!!!


Nu har jag bryggt kaffe och tänkte sätta mig ner

och ta det lugnt ett tag.......... puh ....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards