Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Karin - 14 augusti 2007 20:52


 ..... Morden i Midsomer så har jag gått runt i trädgården och kollat och plockat. Känner att min trädgårdslust börjar komma tillbaka .........


Jag känner att jag vill utvidga min "vita rabatt" för att få plats med en rejäl nivå förhöjning i bak kanten, hmmmmm ...........

Jag ska ta bort kantstenen, gatstenar, som ska läggas i den nya delen av växthuset. Mmmmm det blir nått att ta tag i ......

Snart börjar väl plantskolorna få in en massa växter igen, ska köpa en del nytt och möblera om lite med det befintliga ....


Ooooopppsss nu är klockan nio!!!!!! 

Av Karin - 14 augusti 2007 06:25


Det verkar bli en fin dag idag!!!! Inte ett moln på himlen. 

Faan nu vet jag var Tomas Ledin får sina texter ifrån!!!!!! * ler*

Det är inte så svårt, det bara kommer ........


Jag börjar komma ordentligt ikapp på jobbet nu, om ingen katastrof händer så borde jag fixa det sista som ligger idag.

Normalt brukar det ta en vecka att komma ikapp efter semestern men i år har det varit fruktansvärt mycket ......... förmodligen för att vi har ökat produktionen/omsättning en hel del.


I em ska jag in till sjukgymnasten med min fot, då får vi se vad han säger om den. Om det blir mer träning eller.


Hopp in i duschen ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards