Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Karin - 12 augusti 2007 19:36


Vi hann precis gå skogsrundan på 4 km med doggsen innan himlen

öppnade sig, IGEN!!!

Nu är vi nyduschade och fräscha ......... fast varmt är det ..... + 21 grader.


Jag har börjat spåna lite inför nästa helg, Norrköping - Nyköping.

Hannah och jag har hyrt oss en stuga i Nyköping dit vi tänker bege oss på lördag em när det är klart i Norrköping.

Vågar man be om lite bättre väder då, möjligen !!???? Det vore ju skoj om vi fick "grillväder" på kvällningen åtminstone.


Vi ser framemot att tillbringa kvällen med La famiglia, hela La Famiglia,

de ska nämligen bo i sin husvagn på samma camping. Kul kul .......


Nu ska vi se lite nyheter och väder. Ev. nån film kanske ..... att sova till.

Ikväll är jag lättvaggad ........




Av Karin - 12 augusti 2007 15:57


....... och ner som en pannkaka, fast tvärtom!!


Den här dagen började som värsta mardrömmen, precis när klockan ringde kl.5.30 så försvann strömmen.

Ingen dusch, inget KAFFE kan det bli en jävligare start på dagen??????????

Nåväl vi överlevde både Hannah och jag. Den senare med lagottofrissa eftersom det inte fanns nån ström till fönen ...............


Regnet hängde verkligen i luften hela dagen men vi klarade oss!!

Jag var ju lite tveksam inför dagens domare Bertil Lundgren eftersom sist

"vi sågs" i utställningsringen var han, mer eller mindre, riktigt otrevlig.

Han frågade i princip vad jag hade där att göra, fast inte i så milda ord ..........


Idag fick vi en slät etta med följande kritik:

Bra storlek, goda prop. Feminint huvud m bra bredd i skalle o nos.

Stark hals, bra skuldra, tillräckliga vinklar. Bra bröstkorg o länd, stark rygg ngt fallande kors. Starka hasor, rör sig med bra steg, ngt överbyggd i rörelse. Trång bak. Bra benstomme. OK päls.


Kan väl inte påstå att jag är nöjd, det kunde ha gått bättre..............

Nu får vi ladda om till nästa helg!!!!


Jag köpte en STOR bur idag, en som rymmer två lagotto gott o väl.

Den hade ett mycket fördelaktigt pris så jag slog till direkt. Det var väl halva priset jämfört med den jag tittat på tidigare.


Hannah & Tristan har åkt hem till Uppsala, nu ska det slappas i soffan. Basta sover på sin plats i grovköket, helt utslagen.

Vi får ta en skogsrunda när vi vilat oss en stund ..........



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards