Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Karin - 6 augusti 2007 20:23


..att det ska svalna av lite ute, just nu har vi +25 grader på skuggsidan av huset, så har jag klippt Basta.

Det är ju kanon när man kan pyssla med sånt utomhus.

Jag tycker att hennes päls "växer som ogräs" just nu, det är inte längesedan Lotta klippte henne.  Det var inför Västerås-utställningarna!?

T o m killarna på jobbet reagerade på hennes päls idag. De har inte sett henne på 4 veckor så .......


Det ska ju bli sämre väder på onsdag-torsdag.

Lagottopälsväder!!!! Basta skulle behöva ett riktigt regn i pälsen inför Askersund på söndag. Sist det regnade så krulla den ihop sig så fint.

Av Karin - 6 augusti 2007 17:15


Jag har varit och hämtat kläder på hemvägen från jobbet.

Jacka & byxa i Goretex-material. Jackan har brukshundsklubbens tryck på ryggen. Jättesnyggt!!!!!


Så nu kan det få bli hur mycket regn och rusk som helst!!!

Jag är redo ........

Av Karin - 6 augusti 2007 06:15


.....att åka till jobbet igen!! Det känns faktiskt helt OK.

Jag är ju den där typen av människa som tycker om att arbeta.

Visst är det väl så att man uppskattar ledigheten men det är skönt med fasta rutiner.

Någon måste ju se till att Sverige rullar vidare ..............


Det är lite annorlunda iofs den här gången för som jag tidigare berättat så har det hänt en del på jobbet sedan vi gick på semester. Vår tidigare chef SEP dog förra helgen.


Så tillbaka till verkligheten .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards