Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Karin - 4 augusti 2007 18:00


Det vet väl alla vad det är!!??  Inte?????


Jo det är två fyrbenta bruna saker, den ena heter Zamba och den andra heter Basta.


Jag var ute i växthuset, vilket jag försummat nästan hela säsongen btw,

och vattnade och plockade. Fick för mig att plocka ut en del av mina odlingar. Sagt och gjort!!

Mina STORA pelargoner fick en puts och t o m lite näring och en hedrande plats på altanen.


När jag kollar ut i växthuset så står de ovannämnda och äter tomater!!!!!

Direkt från plantorna!!!! *asg*

Det verkar som om de gillar de små söta sorterna mest, typ körsbärstomater.


Vilka djur ......



Av Karin - 4 augusti 2007 10:10


Tänkte passa på att bada Basta efter skogsprommisen, nu när hon ändå är blöt.

Sedan blir det pälsvård nån timma ............. tycker det är bäst att reda ut en ren och blöt päls. Lite kloklippning m m får vi fixa oxo.

Frissan tar vi imorgon, ska bara toppa en aning.


Just nu sitter hon och spanar in grannens kattdj...ar ........

Hon ser ut som en liten uggla där hon sitter, innan för stängslet och "joxar" med huvvet, för att kunna se dem.


In i duschen ........

Av Karin - 4 augusti 2007 08:02


En dag då vi har två i familjen som fyller år, egentligen tre.


Den förste är vår dotters sambo Joakim!!

Den andra är Lars brorsdotter Isabella som fyller 18 år !!

GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!


Den tredje finns inte längre men vi minns henne .....

Gammelfarmor Ellen, hon blev 92 år gammal, en liten krutgumma!!

Levde i sin stuga och vårdade samtidigt en handikappad son som var si så där en 60 år!!!!!

Det var en elak förkylning som knäckte Ellen.........

Idag är det 117 år sedan hon föddes!!!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards