Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Karin - 6 juli 2007 17:03


Äntligen färdigjobbat!!!!!


Idag blev det först smörgåstårta på frukost och sedan jordgubbstårta till em-fikat.

Allt hann bli färdigt i tid!! Så idag har det varit ganska lugnt, grabbarna har städat på verkstaden och servat en del maskiner. Det har aldrig hänt tidigare att de har hunnit med det före semestern, brukar vara det de börjar med när vi öppnar i augusti igen.


Efter jobbet var jag pch köpte lite bubbeldricka, champagne och jordgubbar, så ikväll ska vi fira Smén och jag.

Fira att jag har semester ..........  *ASG*

Han får nämligen ingen i år, That´s life, när man är egen företagare.  Det är smällar man får ta .......

Av Karin - 6 juli 2007 06:28

före semestern är här!!!!!

Vilken skön känsla det är att veta att nu dröjer det 4 veckor innan jag ska till jobbet igen.

Jag trivs bra på jobbet och har inga problem med att stiga upp på mornarna men semester är ju ändå SEMESTER!!!!!! 


Det skulle bli ett jäkla väder här enligt SMHI men än en gång verkar det inte drabba oss. "Tack för det Televerket!!!"

Just nu skiner solen och det är en massa moln, men inga regnmoln.


Ikväll /em ska jag "droppa" min hemlis !!!!!


Hopp in i duschen ....

Over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards