Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Karin - 1 juli 2007 16:59

 ordentligt oxo,  på Gotland för Hanna & Tristan.

Han blev BIR (bäst i rasen) !!!!


Massor av GRATTISKRAMAR TILL ER !!!!!!!!


http://takycard.blogg.se/ 



Av Karin - 1 juli 2007 15:50

Nuuu har vi varit och shoppat torvblock och jord.

Min tanke är en ellipsformad förhöjning av torvblock som jag sedan fyller med jord, (får fota och visa senare).


Jag hade även tänkt att inhandla någon mer vit perenn men det var totalt omöjligt, för där vi var fanns inte ett jota att välja bland. Får väl ta mig en tur till en RIKTIG plantskola i veckan ev.nästa helg.


En fika först nu, sedan ut i trädgården igen !!


Påta lugnt .....



Av Karin - 1 juli 2007 12:15

Nu har jag rensat min víta rabatt!! Ska sprida ut lite näring oxo när jag ändå håller på.

Eftersom vår tomt är platt som en pannkaka så är även rabatten ganska platt frånsett perenner i olika höjd.  Min vän Lotta gav mig ett himla bra tips tidigare i våras! Nämligen det att för att få lite nivåskillnader kan jag lägga torvblock i en del av rabatten.

Det var en idé som jag ska försöka förverkliga. Nu gäller det bara att få med sig Smén och V70:n för att shoppa torvblock. Min bil är inte så stor och många torvblock lär det bli, hi hi hi hi ............

Känner inspirationen flöda just nu så då gäller det att hugga direkt.


Jag ska bjuda/muta honom på  "sill & potäter", en av hans favvorätter.

Av Karin - 1 juli 2007 10:08

Såå var den äntligen här, juli månad, semestermånad, födelsedagsmånad och "allt annat man kan hitta på att göra månad"!!


Just nu känns det ågren-månad .............

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards