Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Karin - 29 juni 2007 18:17

Snart ska vi, Smén & jag cykla ner till vår lilla centralort här och käka mat.

Cykel???? Jooo, vi vill nämligen ta ett glas vin till maten.

Det är c:a 3 km, enkel resa, så det är inga stora prestationer.

Souvlakin som vår lokala pizzabutik erbjuder är helt sagolikt god!!!!!!!

Jag intager bara kött, sallad och en underbar tsatsiki. Åsså vin då!!

Vi firar vår 32-åriga förlovningsdag som egentligen var igår. Fast vi tjuvstartade och förlovade oss kvällen innan så det blir alltså i förrgår.

Förvirrad??????  No no no klart som korvspat!!! 


Mmmmmmmm va gott det ska bli .....................


Cykla lugnt ...

Av Karin - 29 juni 2007 06:25

Sååå var det sista arbetsdagen den här veckan. Det ska bli skönt med helg.

Första helgen på ett bra tag som jag inte har något inplanerat eller rest bort.

Helst av allt skulle jag inte vilja göra någonting på hela helgen men det är inte riktigt min stil.

Nu är det bara en vecka kvar att jobba, plus idag då, innan semestern börjar. Häääärligt härligt ska det bli med fyra veckors sammanhängande ledigt.


Hopp in i duschen  ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards