Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Karin - 28 juni 2007 21:28

Jooooo, det är säkert!!!

Fick klubbtidningen från vår brukshundsklubb idag och där stod om höstens kursutbud.

Jag har länge funderat på att gå mera kurs med Basta men har inte riktigt orkat. Har varit lite återhållsam med att ha för många bollar i luften sedan jag körde in i väggen hösten -05.

Men nu är det gjort, jag har anmält oss till en "aktivitetscirkel" på 8 ggr.

Spännade värre!!!!!!!


Vi gick en agilitykurs förra våren men med facit i hand så tror jag att Basta var lite för ung och omogen för det.

Plus att det var en dålig, rentav urusel kursledning, har berättat om det tidigare här på bloggen.


Sedan får vi se om det blir en valpkurs oxo ...............

Av Karin - 28 juni 2007 20:25

... nej nej inte TV-programmet!!!

Utan JAG är äntligen hemma. Det blev en lång dag .........

Startade 5.30 med att stiga upp, iväg till sjukgymnastiken  för sista gången.


Jobba till kl.16.00 på ett ställe, sedan vidare till nästa ställe, en McDonalds-sallad och sedan en fika hos sonen m familj. Det bästa av allt var barnbarnsgoooooooset. Vilka underbara ungar!!!!!!!!


Nu ska vi ta en skogsrunda, doggsen o jag ...........

Smén har tvättstugan *asg*



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards