Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Karin - 26 juni 2007 18:31

Efter en helg i Tyskland så var jag sååå trött igår kväll så jag la mig tidigt, vid tio.

Doggsen var väl rastade och infann sig snabbt i sängen de oxo.

Vid tolvtiden skällde Basta vid altandörren = Jag vill ut!!!!!!!

Jag masade mig upp, släppte ut henne, drog igen dörren och tänkte att jag lägger mig tills hon skäller och vill in igen. Vaknade till efter en stund, vet inte vad klockan var, funderade om Basta var inne eller ej. Hon hade i alla fall inte skällt igen som hon brukar göra, när hon vill komma in.

Går upp och kollar ut, där ligger hon och sover i en solstol med dyna i, på altanen!!! Som en liten kringla *suck*.


Jag öppnar dörren och frågar om hon ska komma in och lägga sig men hon ligger förnöjt kvar. Det var säkert svalt och skönt därute.

Till sist så kom hon dock och intog sin plats, ovanför våra huvuden, delvis på våra kuddar.


Lilla Bippeln ........

Av Karin - 26 juni 2007 17:28

under fötterna är jag nu ......... det är som att gå på bomull.

Kom precis hem, har varit på fotvård.  Guuuuud så skönt det är !!!!!!!!!!!!!!!


Jag är så dålig på att sköta om mina fötter själv så jag unnar mig fotvård varannan månad. Idag köpte jag mig ett fint rött nagellack oxo, att måla tånaglarna med. Det var Anette, fotvårdstjejen, som tyckte att jag skulle måla lite fint .......


Nu ska det fixas iordning lite GI-mat här .......


Cu later, alligator ...


Av Karin - 26 juni 2007 06:36

Ser jag ut mot norr/öster så är det klarblå himmel och solen skiner. Ser jag däremot mot väster/söder så är det riktigt mulet, himlen är nästan blålila!!

Enligt TV-vädret igår så ska det kunna bli rejlät med regn här IGEN.


Jag börjar dagen med ett besök hos sjukgymnasten. Benny sa före midsommar att den där foten håller till att bugga på till midsommar och det gjorde den.

Vi var ju ute och dansade i Rüdesheim i lördags kväll!!


På jobbet hoppas jag att det blir lite lugnare idag. Mycket att göra har vi ju nu innan vi går på semester men på nåt sätt blir det alltid klart i tid.

Detta trots alla PANIKORDRAR!!!!!


Mot Örebro ...


Bippelibopp .........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards