Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Karin - 16 juni 2007 16:16

Vilken fantastiskt härlig dag vi har haft idag!!!!

Steg upp kl.5 i morse, packade bilen med hund och alla andra attiraljer som behövs för en dag på hundutställning.

Gjorde några stopp på vägen för att ta ut pengar och tanka, köpte en kopp kaffe på macken och snodde med mig kaffegrädde o socker (det hade jag glömt, nämligen).


Hannah, Joakim o Tristan träffade vi parkeringen i Avesta. Väl framme vid vår ring så var det en massa "kändisar". T ex Bastas bror o systrar + några andra Hesiodoshundar.

Sedan var ju La Famiglia där med hela flocken!!  Ia deras hund vann sin klass, sååå kul !!!! Jättegrattis en gång till!!

Tristan kom 4:e bästa hane, han haltade, tyvärr, så Hannah var inte sååå glad.

Hesiodos valpar blev BIR & BIM. 

Basta fick en slät etta men jag är glad för det lilla, hon skötte sig exemplariskt, men mycket är Lottas förtjänst!!

 TACK Lotta!!!! Vad vore vi utan dig, vännen.



Så det berömda kakkalaset!

P och frun dukade upp ett kakfat som hette duga. Jissses vad gott det var!!!!! Jag kände mig som kakmonstret.

TACK så jättemycket, en gång till!!!

Det var väldigt trevligt och solen sken som aldrig förr!!!


Basta har intagit favvoläget, klinkersgolvet i duschen ....

Henne lär vi nog inte se mer av idag, sååååå trött!!

Jag väntar på Smén, han är ute och seglar med kusin Björn, Lottas man.

När han dyker upp blir det grilltime ......................



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards