Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Karin - 6 juni 2007 18:36


*snyft, snyft* saknar redan min lilla Bippel ...........


Basta ska vara i Uppsala hos Hannah, Joakim & Tristan tills i början på nästa vecka. Hur ska jag klara mig utan Lagotto-gooos i såååå många dagar!!???


Nu är det i alla fall vattnat överallt, packningen är klar, så när som på necessären, den stoppar jag ner imorgon bitti.

Klockan 4.30 är killarna här för att hämta mig !!!

Vi flyger från Skavsta kl 7.00 till Frankfurt, Tyskland. Där har vi en hyrbil modell större, för 8 personer, väntande.

Slutmålet är Nürnberg, där beräknas vi vara framåt lunch.


Vi förväntas att gå på stenmässan på fredagen och de som vill får ha fria aktiviteter på lördagen.

Om man nu inte tycker att Stenmässa är stenkul, och vill gå på den på lördagen oxo.

Det blir restaurangmiddagar alla kvällar.

På söndag åker vi tillbaka till Frankfurt men vi har ingen brådska för vi flyger inte tillbaka hem förräns sent på kvällen. Tror vi landar runt midnatt på Skavsta.




Av Karin - 6 juni 2007 11:36

Underbart kanonväder ute ......

Vi tog en morgonprommis, med vattenflaskor och allt ...... men det var FÖR varmt i alla fall ..... *pust*

Smén har varit på gymmet inne i stan och tränat, samtidigt "luftade" han MC:n ......


Nu ska det planeras packning, tvätta det sista som jag tänkte ta med mig på min resa och vattnas i växthus m m.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards