Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Karin - 5 juni 2007 16:57

för den här veckan !!! Det känns alldeles underbart ......


Hannah & Tristan kommer om nån timma, då ska vi grilla och mysa på altanen. De åker hem imorgon igen till Uppsala, hon ska lämna in sin bil på reparation här i trakten och får då låna min bil några dagar. Jag lär ju inte behöva den på hela helgen eftersom jag sticker till Nürnberg, Tyskland på torsdag morgon.


Hundarna tycker det är alldeles för varmt idag !!!

Basta ligger i duschen, på det kalla svala klinkersgolvet, en favvo plats. Så här års brukar vi stänga av golvvärmen.

Vi får ta en skogsrunda senare ikväll med Tristan & Hannah, när det svalnat av ute.

Nu ska jag förbereda maten tills husse m fl kommer ........

Av Karin - 5 juni 2007 06:01

På väg än en gång till sjukgymnasten.

Jag tog ett snack med honom förra veckan om hur länge jag ska fara dit 2 ggr i veckan. Han sa att denna månad oxo sedan skulle jag klara av träningen själv.

Han tycker att jag gör framsteg med balansträningarna. Kommer att bli värsta cirkusartisten efter det här!!!!

Jag har som jag tidigare nämnt ett stort plus och det är att jag går mycket varje dag.

Många, säger han, sätter sig ner nånstans med sin stukade fot och rör sig så lite som möjligt. Nej, jag har gjort rätt, upp och gå på den så fort som möjligt!!


Hopp in i duschen ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards