Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Karin - 4 juni 2007 22:30

Visst är det skönt med sommarvärme!! Det är bara det att man inte kan promenera doggsen när man vill utan får helt snällt vänta tills temperaturen sjunker till behagligare nivåer.

Så nu har vi precis kommit in från vår skogsrunda!!!!! Tempen ute är c:a 15 grader men doggsen flämtar som om det vore 150.


Åsså den där förbenade näktergalen, ikväll drar han på hela sitt register minnsann!!!

När vi hade gäster i lördags kväll så skulle vi stoltsera med att vi har näktergalen i skogen. Inte ett ljud !!!! Knäpptyst var det i skogen!!!!!!!

Jag har god lust att ringa upp dem nu och låta dem få höra hur den låter.

Hmmm attans "birdie"!!!!! 

Av Karin - 4 juni 2007 19:16

Jag var i köptagen förra veckan och inhandlade mig en "mojäng" att sätta på cykeln, som hunden ska sitta fast i och springa fint vid sidan.

http://www.springer.no/

Igår när Smén skulle montera den på min, för våren alldeles nyinköpta cykel så passar den inte !!!!!

Bomber och granater .....

Förpackningen är bruten så det går säkert inte att lämna tillbaka den heller.

*AAAARRRGGGHHHHHH*

Men så var det en norsk uppfinnig oxo ???????????


Av Karin - 4 juni 2007 18:35

Men matte !!!! Det finns inga !!!!! Sa du inte att det var JORDgubbar ????????

Av Karin - 4 juni 2007 06:16

och vilken vecka det blir sedan. Jobba två dagar, ledig onsdag och tidigt torsdag morgon flyger jag med jobbet till Nürnberg i Tyskland. Där ska vi på stenmässa och flyger sedan hem på söndag.


Vädret är kanonfint, idag blir det nog varmt, man kanske skulle ha kjol idag !!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards